Cnskplnozk ben gitmeden aramıştım getirmeli miyim diye. Hemşire tabiki getir aşıda önemli bizde anneyiz sonuçta gereken önlemi alıyoruz burada demişti. Giderken yanımda alt açma bezi götürdüm yatırılan yere serdim çıkınca da attım çöpe,eve gelince de kızımında benimde üzerimizi değiştirdim elini yüzünü temizledim iyice. Allah korusun yavrularımızı önlemini al gerisi Allah’a kalmış 🙏