Yagiz2626 ben 2 kere papatya çayı verdim 7 aylık diş huzursuzluğu vardı biraz fayda etti
Yagiz2626 bn ihlamur veriyrum 4aylk 1 yada 2cay kaşığı hırıltı ya iyi gelio
Aysegullll002 bende onu kullandım 😊
Aysegullll002 benim bebegim 10 aylık gaz için ağlamıyordur diye düşünüyorum artık 😊
Melekannem bebegim 10 aylık zaten
Yagiz2626 ha olabilir ozamn ıhlamur meselaa
Hosgeldiannelik ıhlamurda denemedim hiç
cerennaslann teşekkür ederim ama masajda denedim oda fayda etmiyo 😒