CemreKerem Merhaba anneler şüphesiz ki hepimiz sütümüz artsın diye bir çok içecek ve yiyecek denedik kimisinin işe yaradığını gördük kimisi yaramadı . Bu konu üzerine bir araştırma yaptım ve sonuçlar korkunç . İlk önce promalt ile başlamak istiyorum Promalt : anneler için süt arttırıcı nitelikte satılan bir içecek Bir bardakta 42.9 Gr yani 22 küp şekere denk gelecek ilave şeker barındırıyor yani enerjisinin yüzde 82sini ilave şekerden veriyor . Dünya sağlık örgütüne bakarsak yüzde 5ten çok şekerden alınan enerjiyi onaylamıyor. ❌ İçerisinde aroma verici bir çok madde de var ❌ Milupa rezene çayı : icerisinde 96.8 ilave şeker varken sadece yüzde 0.6 rezene var ❌😲 Humana Rezene ve Kimyon çayı : 100 gramında 92.5 şeker ❌😲 yüzde 1 rezene ve yüzde 0.5 kimyon bulunduruyor .. Yani bu içecekler süt yapma özelliğini su ve 20 adet şekerden kaynaklı sağlıyor 🤦 Amacım hiçbir markayı kötülemek ve karalamak değil zaten bu oranları paket üzerinden de okuyabilirsiniz . İçip icmeme tercihi size kalmış .
deletedmom4842 CemreKerem 1 kutu aldım ben hiç faydasını göremedim daha da almadım oralet gibi tadı var eşim bile içmek istedi 😅
Baharellezi CemreKerem bayılıyorum böyle bilinçli annelere 😘teşekkürler ,bende sadece rezeneden almıştım ama kullanmadım bir iki fincan sadece 👍
ErtugrulAnnesii CemreKerem ya hic icemedim igrenc tatları var kendiniz kaynatın rezeneyi kimyonu vs. İncir hosafı yapın aynı hesap tadları aynı.
CemreKerem Edaaaa haklısınız ben de bu şekilde kullandım en azından ne olduğunu biliyorum ve faydasını da gördüm
Deletedmom0031 Niye şu kutudaki bitki çaylarını alırlar anlamış değilim içinde yazan belli aktardan alıp yapmak daha mantıklı geliyor bana
CemreKerem Deletedmom0031 maalesef aldığımız şeyin içeriğini okumuyoruz içinde yüzde 1 rezene olduğunu bilse kimse almaz bence . Birkaç kişiden de kullandım ise yaradı önerisini duyunca çoğu emziren anne bu içeceklere yöneliyor..
Deletedmom0031 CemreKerem ben hiç o çaylara yönelmedim aktardan alıp içiyorum. Nasıl sallama çayla demlediğimiz çay aynı değilse bunlarda bana aynı geliyor