Mlkemrecre Mrhba arkadaşlar, 7ay oldu dogum yapalı sezaryan göbeğim gitmedi…emba korse kullanan var mı aramızda . Kullanıp memnun kalan varmı ? Tavsiye edebileceğiniz korse var mı? Yardımcı olursanız sevinirim ☺️🥰