Bora_Mom Mama 2 yaşına kadar devam ediliyor . 5 öğün ek gıda yiyor 1 yaşında sonra Bebekler doktor bana böyle söylemişti bizde böyle bir düzen oluşturduk . 3 ana öğün ,( kahvaltı , öğle yemeği , akşam yemeği ) 2 ara öğün . Ara öğünlerinde kuru yemiş , meyve , yoğurt , kefir vs vs veriyorum . Mama günde 1 kez içiyor oğlum uyumadan önce , gece beslenmesi yok uyanırsa sadece su içiriyorum