Arkadaslar sizlerin sorunlari veya canınızın sıktığı birşeyler olmayabilir evlilikleriniz dört dörtlük olabilir . Ama bazı insanların gerçekten anlatabilecekleri kimseleri olmadığı için buraya içlerini döküyor olabilirler çok normal sonuçta bizde insanız . Yargilamamak lazım bence . Başlığina göre açıp açmamak size kalmış bişey