Iyi akşamlar kızlar belki bu post bin kere açılmıştır ama ben size danışmak istedim 8.5 aylik oglum ve oruç tutuyorum 3 ogunude yiyor ama acaba süt kesilirmi diye de icim içimi yemiyo değil nede olsa azda olsa büyüdü diye tutmaya çalışıyorum iyimi yapıyorum sizce oğlumu sütten mahrum etmemm inşallah 😔🥰