57tug06 Merhaba. Olsun annelik emzirmekle ölçülmez. Benim annem bizi sadece 4 ay emzire bilmiş. O da isterdi emzirsin ama yokmuş ne yapabilir. Mamayla büyüdük. Annem Dünyanın em mükemmel annesi benim için 😊
Ek gıdaya 6. aydan başladık hatta biraz geç çünkü oğlum hastaydı doktorumuz extra heyecana gerek yok dedi iyileşmesini bekledik. Mevsim sebze, meyveleriyle başladık 3 gün kuralı, sonra yoğurt 7. aydan çorbalar 8.5 aydan kuzu eti, tarhana. Evde yoğurt mayalıyorum, süt. Çiftlikten geliyor. Haftada 3 gün etli yemek diğer günler sebze, brokoli çorbası, enginar, kırmızı havuç, kuşkonmaz, kereviz çorbası, püre o tarz şeyler veriyorum. Atıştırmalık meyve elma, muz, armut, kuru üzüm, gün kurusu, pişmiş ayva, ev yapımı yoğurt, ev yapımı bebe bisküvisi, ev yapımı bebek poğacası veriyorum. Blw uygulamadım fazlasıyla pimpirikli anneyim 😅 ama alışsın, hevesi kırılmasın ve özgüveni zedelenmesin diye bazı şeyleri eline veriyorum ev yapımı poğaca, salatalık tarzı şeyler 😊