5 gün sonra 13 aylık olacak cemrem, ben kaçıyorum saklanıyorum (hep aynı yerlere) o da kovalıyo bulduuu beni diye bağırıyorum öyle saklambaçlı kovalamacalı bişey oynuyoruz, kalem tutmayı çok seviyor büyük boy resim defteri üstüne veriyorum kalemi karalıyo ben de yazıyorum, genelde beraber şarkı söylüyoruz sayılar şarkısı şimdilik sayıları sayarken 1 i bilip parmağıyla gösteriyo mesela 😂 mıknatıslı balık tutma oyunu var oltayla balık tutuyor, ahşap helezonla oynuyor genelde bunları oynuyoruz. Evde yapabileceğimiz oyunların olduğı bi sayfayı takip ediyorum orda çok güzel aktiviteler var ama baya çıkıp malzemesini almamız gerek diye yapamıyorum şimdilik evdeki oyuncaklarla idare ediyoruz 😄