AselsMoom azaltarak şuan günde 2 ye düştük,sabah ve akşam, gün içinde istediğinde dikkatini dağıttım,su verdim evet ağladı ağlıyor fakat bıraktıracagım artık o yüzden azaltmaya gittim ,küt diye bırakma taraftarı değilim o yüzden,bu arada oğlumda 19 aylık,2 ay da böyle devam edip komple bıraktıracagım