Askpare Sezeryan dogum yaptım 4 aydır kanamam bitmedi bu durumu yaşayan varmı nasıl çözüm buldunuz nolur yardım
Gorursensoyle Askpare 4 aydır kesintisiz kanamanız oluyor ve doktora gitmiyormusumuz cidden? Şaşırdım. Benim 55 gün oldu gittim parça kalmıştı asla ihmal etmeyin sonu rahim aldırmaya kadar gidyor allah korusun
betululasan Askpare Aynı durumu bende yaşadım cm önemliymiş 5 cmlik birisini ameliyat yapmış doktorum kadın ağrıdan duramıyordu seninki 2 cm diye hap verdi 3 ay sonra kontrol bakalım nasıl olacak
Askpare Gorursensoyle dr gittim alttan hiç muayene etmedi bugün acile gittim parça var dediler bu parça dogumdan kalmış olabilir mi sizin sezeryanmıydı parçayı nasıl aldılar yarın ameliyat dedi
Gorursensoyle Askpare evet aynısı sezeryan odum ve parça kalmıştı olabiliyormuş böyle bize denk geldi beni de alttan muayene etmediler ultrasonla görüldü. İhmal etme hemen aldır büyüyorlar kaldıkça rahime yapışıyor
Askpare Gorursensoyle nasıl sürdü operasyonun agrı oldu mu kanama kesildi mi şuan nasılsın rahiminde bi sıkıntın oldu mu ?