Bende vermiştim çay kaşığıyla artanını kendim içtim bir faydasını görmedim yani üst gazı çıktı ama daha çok ağlamaya başladı bir daha vermedim tek verdiğim sab simplex oldu ben ilk kullanımda 10 damla verdim 3 gün sonra anca rahatlattı sonra günde 5 damlaya düşürdüm çok Rezene çayı tükettim tane kimyon tükettim sadece anne sütü veriyorum epeydir sab simplex te kullanmıyorum gerek kalmadı tavsiyemdir hiç uyumadık 🙄