Kızlaar merhaba , 8,5 aylık kızım var hergün akşam 8.30-9da uyur ama ççoook sık uyanıyor yatağına koyup yatıyoruz 2 saat sonra kalkıyo bazen daha erken ve artık çok yorulduk açıkcası . Budizzz uyku arkadaşı gördüm müzikli bebek ağladığında devreye giriyor ve anne karnındaki sesler gibi beyaz gürültü falan gibi sesler çıkarıyor . aranızda kullanan var mı?