Kızlar merhabaa🙋♀️ oğlum 4 ay 17 günlük. Ilk 3 ay kusmamız hiç yoktu. Son bir haftadır diyeyim kusmaya başladı. Mamayla besleniyoruz fazla geliyor diyebilirsiniz ama fazlasını çıkarmıyor çünkü biraz az vermeye kalktıgımda doymuyor. Tam doyuyor. Mamadan 1-2 saat sonra kusuyor. Malum virüs doktorada gidemiyoruz fikri olan var mıdır?