Uzun bi süredir safra kesemde taş var arkadaşlar en büyüğü 2cm olmuş. Ameliyat olucam sonunda elbetde şu virüsün gecmesini bekliyorum. Gün gectikce sancılarım coğaldı hiç iyi değilim. Dün geceden beri de kaşıntım başkadı hala devam ediyor heryerim kaşınıyor oda bundan sebeb onu biliyorum ama kaşıntı için bi yinede doktora gözüksem yarın yada gecer mi bilen varmı 3.5aylık oğlum var emziririyorum hani acaba bi sıkıntı varmısr yokmusur diye bi endişelendim😊