nasil anlatsam bilemiyorum.. 1,5 yasinda bir kizim var kizimdan rabbime sukurler olsun. kizimdan sonra 2 aylikken bir gebeligim oldu ama malesef kalp atislari olmadigi icin kurtaj oldum ☹️ simdi bir bebegim daha oldu ama bu vrus yuzunden daha once 2 aylikken en son doktara gitmistim suan 4aylik gecen hafta ozele gittim ogrendimki ondada sorun var kafa tasi olusmamis gozleri disarda bebgim yani kafa tasi yok dedi doktr dunyam basima yikildi resmen dogurabikirmsim ama dgnca olur dedi doktor bu tur cocuklra maymun cocuk deniyomus 9 ay anne krninda yasiyomus ama dogunca oluyomus sali gunu tekrr dktfa gidicem sanirim alcaklar nasil olcak bilmiyorum rabbim kimsenn basina vermesin..