Annecee Arkadaşlar bebeğimin damlası bitmişti eczane de kalmamış eczacı da metsil önermiş kullanıp memnun kalan var mi acaba
aysenurkerem Annecee bende doktor tavsiyesiyle prolance damla kullandım çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım
Tugrabalim Annecee ben çok memnun kaldım. Ilk 2 ay çok gazlı bir bebekti metsili verdikten 5 dk sonra gaz çıkarmaya başlıyordu. Allah yardımcınız olsun
Seyran01 Ben kullandım ama hiç memnun kalmadım canım malesef sana tavsiye edeceğim damla çok iyi bende burda görmüştüm ve aldım çok çok memnun kaldım 🤲 nurse harvey’s sifa olsun bebişe insallah 🤲
Dgndrmz Annecee bennnnn 👍🏻 Bi tane kullanmıstık simdi hatırlıyamadm hiç faydası olmadı hemşire metsiz önermişti ve bize cok iyi geldi dene bence hem uygun insallah yarar yaramassa diğerlerinide denersn
GamzeSarp Nurse harvey, sab sımplex, yurt dışından getirdiğim mummys bliss, zinco, biogia hiç biri işe yaramazken metsil mucize gibi gelmişti. Her bebek farklıdır bunu unutmamak gerekir.
eylulb Ben de çok memnun kalmıştım valla. Biogai denedim ilk olarak bide dünya para verdim küçücük şeye bi halta yaramadı metsil hemen rahatlatıyodu valla🤗
Baloglum93 Annecee ben ondan hiç memnun kalmadım bebeğimin midesini bozdu onu ne zaman versem çocuk sancidan ağlıyordu kestim vermeyi . O günden beri ne gaz sancısı ne mide sancısı hiç bişi yaşamadık.