Svdasya genelde yediğin besinlerden dolayı oluşuyor. Böyle bit gibi küçücük yaratıklar 😬 dışkınla dışarı atılıyor. Atılırken de makatta kaşıntıya sebep oluyor. Tedavi edilmesi şart. Başka türlü geçmez. Çamaşırlarını falanda ev halkından ayrı yıkaman gerekiyor çünkü bulaşıcı bir durum malesef 🤪 birde yediğin içtiğin sebze meyveleri iyi yıka, çiğ yada az pişmiş et,tavuk,yumurta,sosis,salam,sucuk vs tüketme canım