Benim bebeğim de çok kusuyordu hatta uyku arasında Bile kustuğu olmuştu. sürekli
tedirgin olup araştırıyordum, buraya yazıyordum vs şimdi 5 aylık olmak üzere. Diyorum ki ne kadar evham yapmışım. Hepsi geçiyor büyüdükçe doyduğunu anlıyor kusması azalıyor hatta bitiyor. Kafana takma yani kısacası 🙃 sadece üst üste çok fışkırarak kusarsa dikkat et. Bir de reflü yatağı bı konu da işe yarıyor tavsiye ederim..