Canim bildigim kadarini yaziyorum arkadasimin bebegi oyleydi gozunun oraya masaj yapin demisti doktor gecmezse ameliyat edicez demisti ama gecmisti. Yani eger yanlis bilmiyorsam seni de anne olarak telasa sevk etmek istemiyorum yumusak bir dille aciklamak gerekirse bir tup takiyolarmis gecince aliyormis. Riskli degil diye biliyorum. Gecmis olsun evladina…