Sineemmm2 Bilmem ki sabah kalkıp pırt pırt atıyor gazı 😁 komik oluyor . Ama bazen geceleri bakıyorum bebiş bi sağa bi sola döndürüyor kafayı rahatsız gibi o zaman kaldırıp sırtına gaz çıkarması için pışpış yapıyorum. Ama bi türlü çıkmadığı zaman oluyor. Bizimki biraz uykucu , uyanmıyor gazım var diye.