Esrabaybgn ne emzik tuttu ne de biberon bazen zor oluyo ama çokta sorun etmiyorum emziği biberonu ama verdiğin bilgi için teşekkür ederim.bilmiyorum üşüyomuyum ama menepozlu kadın gibi ateş basıyo doğalgaz yakıyoruz bebek var diye kısa kolluyla geziyorum o olmasa doğalgazda açmam heralde çok yanıyorum ya ne bileyim😂