Linasuannesi Merhaba kızlar 21 nisanda acil sezeryanla doğuma aldılar 36 haftalık doğum yaptım bebeğim hastanede bugün 6. Gün sabırla bekliyorum kavuşmayı 😔sezeryanın ağrılarından yatıp kalkamıyorum desteksiz, yan yatamıyorum ayrıca kaşıntıdan ölüyorum karnım göğüslerim yırtıcam nerdeyse ayakta çok durunca belim kopuyor yani bana tecrübesi önerisi olan yazabilirmi? Bu ağrılar nezaman geçicek yürümede dik duramıyorum en büyük pişmanlığım sezeryan bu hayatta 😔
_tospikannesi Linasuannesi Geçmiş olsun canım. Doktor onemlı sanırım bu konuda ben akşamı ayaklandım ve öyle agrımda olmadı 3 4 güne tamamen toparlanmıştım. Agrı kesıcı falan verdı mı doktor ?
Mom0870 Linasuannesi benim 3. Günde çok hafiflemişti ağrım çok rahattım ama kişiden kişiye değişir bol bol yürüyüş yap acıyor diye yatma canım. Umarım Allahım sizi kavuşturur tez zamanda ❤️
Tuuce7 Linasuannesi Ben de sezaryen yaptım ama ağrım olmadı. Kaşıntım oldu ama sadece dikiş yerlerimde oldu. Hemen duş alabilirsin denmişti aldım vs öyle rahatladım. Bende başta normal olacak diye o kadar sancı çektim falan, bi türlü olmadı buna döndük, hayatta verdiğim en iyi kararmış diyorum. Geçmiş olsun .
MuhammedAmine Linasuannesi 10. Gün baya iyi olmuştum ben tamamen iyileşmem , eski halime dönmem 20. Günde oldu . Ama ben hiç kaşıntı sorunu yaşamadım bunu doktorunuza sordunuz mu
Kzkmntly Geçmiş olsun ben de sezaryen doğum yaptım ama bunları yasamadım. Dik durmam biraz zaman aldı sadece dikiş geriliyor diye bir ay kadar bi süre de bayağı toparlarsın. Kaşıntı ise benim bildiğim iyileşme ya da eğer yırtıklaarın vardıysa hamilelikte onlar kaşınıyor dur.
Birkoalaanasi Korse ile veya bir şal ile iyice sar karnını daha rahat dik durursun. Ayaklarında iki çorap olsun, terliğini giy. Üzerini felan sıkı giyin evde bile olsan. Kısa yürüyüş yap evde yatma sürekli. Gün aşırı duşa gir,parol al ağrılar için.
Linasuannesi Birkoalaanasi dediklerini yaptım şal bağladım şimdi çift çorap vardı terlikle inşallah etkisi olur sağol cnm 😔
MarlaSinger İlk 1 hafta desteksiz kesinlikle kalkmayın. 1 hafta zor geçer. Hatta ilk 2 gün çok zor yavaş yavaş geçecek. Ama kaşıntı çok normal değil gibi. Anestezi alerji yapmış olabilir mi? Ayaklarda şişlik var mı? Spinal mü oldunuz?
Linasuannesi MarlaSinger komple bayılttılar şişliğim hiç yok balon gibi söndüm hatta yüzüklerimi falan taktım ama bacaklar karın bel göğüsler tarakla yırtıyorum artık kendimi 😔
Linasuannesi Mom0870 Allah razı olsun inşallah dört gözle bekliyorum belki onun yokluğuda ağrılarımı iki katına çıkartmıştır 😔
2balbiranne Bende sezeryan oldum son dk ilk bir hafta ağzirı acı yaşadım desteksiz kalkamadım ama bol bol yürüyüş yaptım o şekilde rahatlıyordum duş alın parol kullanın ameliyat yerim iyleştikçe kaşınıyordu da sizin ne için bilemeyiz doktorunuz görmeli o daha iyi bilir bel ağrınızda iğne yapıldıysa ondandır benim 1 sene geçti hala acısını hissederim dik durunca . Çok Geçmiş olsun bebeğinize bir an önce sağlıkla kavuşursunuz inşallahh 🤲🏻
Linasuannesi Elf_aselsağol cnm evet verdi ama kullanmıyorum çünkü bir etkisi olmadı evet ilk gün ayaklandım ama sanki bıçak sokuyolar ayakta çok duramıyorum uyuyamıyorum bebeğimi görmedim onamı ağliyim ağrılarımamı 😔
BerkinAnnesi_32 Linasuannesi kendini sıcak tut ayrıca dik yürü evde kısa kısa yürüyüşler yapabilirsin ağrılar için de 6 saate parol alabilirsin
Nnnnn Linasuannesi geçmiş olsun bende sezeryan doğum yaptım ama bunları yaşamadım şükür ben 2 günden itibaren bebeğime bakabiliyordum .Ama benim de hafif dikişlerim içten kaşınıyordu doktor normal kaynıyor dikişlerin o yüzden demişti
Hiram96 Linasuannesi bende sezeryan oldum dedğinz şeyleri pek yaşamadm ağrılar vardi tabi gecici ben hiç yatmadım 2 haftada düzeldim zaten sürekli kızı hastaneye götrypdum
Ciftcililos Linasuannesi merhaba ayni sıkıntı bende var ayaklarim kollarim artik iltihaplandi kasimaktan benek benek de sistiler sezeryanda aonra ne oldu bole anlamıyorum duramiyorum da sen ne yaptin acaba gecti mi bi caresini buldun mu
Mom0870 Linasuannesi evet psikolojik olarak da etkilenmiş olman çok normal kıyamam sana . Kavuşacaksınız Allah’ın izniyle mutlu günleriniz olacak 💗💗
Uccocukannesi Linasuannesi 3 kere sezeryan olmuş olan biri olarak söylüyorum aynen öle oluyor 15 günde hep düzeldim
Linasuannesi Uccocukannesi ay maşallah ben ikinci olmaması için elimden geldiğince çocuk yapmamayı düşünüyorum inşallah geçer geçmiycekmiş gibi çekiyorum 😔