Kızlar kızımın burnu hep tıkalı hiç kaliteli bi uyku uyuyamıyor. Soğan koydum olmadı, fizyolojik serum kullanıyorum 1 saat anca etki ediyor. Buhar makinesi tıkanıklığa iyi gelir mi ne kullanmalıyım odanın nemini nasıl dengeliycem hiç bilmiyorum. Herhangi bi zararı var mı? Çok soru sordum ama hiç bilmiyorum kızlar yardımınıza ihtiyacım var. Bu arada petek hala yanıyor kısıkta. Bide havlu ıslatıp koyuyorum peteğin üstüne de. Bugün çaycıyı çalıştırdım biraz etkisi oldu sanki ordan aklıma geldi. Kullananların tavsiyesine ihtiyacım var