Bu ayin 5 inde adet gordum ve kesik kesikti 8 ine kadar surdu uzerinden 10 gun gectikten sonra albi gebelik testi yaptim ama sabahina beyaz golge cikmis o gun icinde bir daha tekrarladim ve 4 saat sonra gene golge beyazlik olmus bir kac gun gecince dayanamadim gene yaptim bu sefer erken gebelik testiydi sabahtan yaptim ve negatifti ve saatler gecmesine ragmen silik bile olsa cikmadi nolur akil verin kizlar 10 aylik kizim var