Deletedmom143 kekik yağı çok iyi geliyor, biraz fazla acı ama inanın çok işe yarıyor. Parmağınızın ucuna bir damla damlatıp bademciğinizin üstüne sürün anında yumuşatıp acısını alıyor. Yapamazsanız eğer yarım tatlı kaşığı toz şekerin üstüne 2-3 damla damlatın ve yutun, yutarken yavaşça yutun boğazınıza teması uzun olsun. Sonrasında hemen su içmeyin ama. Çok geçmiş olsun