Hayırlı akşamlar bayanlar oğlum dört ay iki günlük, yaklaşık iki haftadır emmesi azaldı beş dakikadan az emiyordu memeyi itip ağliyo ve tutmak istemiyo geceleri hep huzursuz bu hafta bebek maması aldık (sma optipro) doymadigini düşünerek o gece 120 CC içti hala emmek istemiyo gündüzleri mama veriyorum geceleri emzirmeye çalışıyorum zorda olsa. gündüz her uykusu 45 dakika yada daha az oluyo uyaninca ağlıyo mama veriyorum 60 yada 90 CC yapıyorum hepsini bitiriyo bana çok içiyor gibi geliyor fazla mi veriyorum acaba bu kadar içmesi normal mi .