Bu akşam kucagmdayken hafif bi sekilde kafasını çeneme vurdu ağlamadı ama sonra emzirmek icin yatırdım çenesini kilitledi kendini sıktı taş gibi kasildi çocuğum sonra kaldırdım iki büklüm kendini sıktı öyle kaldı cok korktum düzeldi sonra ama bisey olmusmudur çok sert vurmadı ama korkuyorum hastaneye gitmeye de korktum virüsten dolayı başına gelen varmı . Bu ara da 2.5 aylık oğlum ve bu günler de bide salyası akıyor köpük yapıyor ağzında herşeyden aşırı ürküyor korkup sıçrıyor uykusunda bile dudaklarını buzuyo biri dövmüş gibi sanki internete baktım epilespsi yazıyor halk arasında sara deniyormuş agzinda köpük olması kendini kasmasi çenesini kitlemesi flan yazıyor yarn ne olur ne olmaz doktorda goturcem başına böyle bisey gelen varmi