Deletedmom812 blw öneriyorum mutlaka kendinize de bebeğinize de güvenin az önce yorum yapmıştım kopyalıyorum size de
ilk aylarda bebeklerin öğürme refleksi dilinin ortasında olurmuş sonradan boğaza inermiş yani aslında boğulduğu için değil vücut kendini korumaya aldığı için refleks olarak öğürürmüş bebekler o yüzden korkma kontrollü yanında olarak yedirin hatta önüne koyduğun yiyecekleri önce sen ye böyle çok lezzetli gibi mmmm sesleriyle hem özeniyor hem seni taklit ediyor hem de yıyeceğe karşı ısınıyor
sabahları farklı omletler yapabilirsiniz krep pankek bunlar hem doyurucu hemde sevebileceği şeyler şebekelerin çoğunu haşlayarak koyuyorum önüne tutabileceği şekilde buharda haşlayıp kefir ayran çorba tarzı sıvıları bardaktan içiyor pilavlar makarna çeşitleri tavuk balık et hepsini koyuyorum ara öğünlerde meyveler ve hurma incir üzüm kayısı gibi kurular hepsini deneyin ve bebeğinize gerçekten güvenin bununla ilgili kitaplar ve sayfalar da var isterseniz yazarım birde özellikle birlikte yemeğe oturun masada size bakarak öğreniyor ya da iştahı açılıyor