Kızlar oğlumun ateşi fitil verince iniyo 37 lere yine çıkıyo 4 saatte 1 veriyorum dün den önceki gece 3 te çıktı dün götürdük acil doktoru antibiyotik yazdı zemaks bide paranoks s fitil ama anlık geçiyo çıkıyo sabah kaka tahlili yapıldı mantar çıktı 39.8 e çıkınca yine akşam üstü götürdük çocuk doktorunu çağırdılar azro diye antibiyotik verdi onuda kusuyo 3 gün kullan dedi paranoks fitilde 4 saat arayla ver dedi duşada sokuyoruz ama neden inmiyo ateşi bu durumda olan oldu mu 😭