Kburcin Arkadaşlar bebeğim 10 günlük daha yeni doğum yaptım Günde 7,8 kere kakasını yapıyor bazen daha fazla bezini acar açmaz yapıyor kakasını bide çok sıvı yapıyor
Kuzuannesi Kburcin guzel doydugu icin yapiyor. Anne sutu ile beslendigi icindr ksti yaomaz cok normal birsy. Hatta kakasi cok diye sevinmelisin bence. Baya guzel beskebiyir demekki
yasegazi Kburcin benim bebeğim 2ay 26 günlük. En fazla 2 saat arayla bezini değiştiriyorum ve bugune kadar bir tane bile kakasız bez almadım. Doktorumuz sıkıntı yok dedi.
Omerasaf38 Kburcin ahhh ahhhh o kakaları özledim 😘 başta bizimde öyleydi su an kabız yapmıyor 6 7 gün
Melek36 Kburcin çok normal ve çok sev indirici.bizim de öyleydi. İlk zamanlar günde 10 bez değiştiriyorum nerdeyse😊