Merhaba kızlar. 61 gün oldu dogum yapalı daha adet olamadim. Onceden hap kullanırdım bana en kolayi gelior hap. Spiralden korkuorm açıkçası. 3 aylik ignelerde varms ama hastaneye gidemiorm. Hapin emzirirken zarari oluor mu . Bu zamana kadar agri kesici bile içmedim bebegimi cok onemserim sakiniorm. Var mi emziriken dogum kontrol hapi kullanan.