Klbk biz prematüre olduğumuz için 15 günlükken basladik kab ilacı sağlık ocağının verdiğini içmedi doktor bize adefer+2 tavsiye etti onu kullanıyrz severej yiyor d vitaminlerinin hepsindede paraben varmış doktorum söyledi bir tane de yokmuş bana onu tavsiye etti onu kullanıyrz şuan pedia-d diye