Haribo42 Sibelecemelif cok iyi bence ben asiri harciyodum o zamanalr oglum gaz cikarirken bile kaka cikariyodu😂 bos bos gidiyodu bezler
Tuana4747 Sibelecemelif ama benim kızım çişini 1 kez bile yapsa ağlıyor öyle durmuyor canım bence oda normaldir
buglemm Sibelecemelif bizde çok harcıyorduk kızımın idrarı çok kokuyor su içiremiyorum idrarın da azalma oldu