2 ay 12 günlük bebeğim var çok şükür uykusuzluk çekmiyorum gece çok güzel uyuyor sadece acıkınca uyanıyor emip geri uyuyor ama gündüz uykusu hiç yok hiçbir işimi yapamıyorum hadi onu da geçtim özellikle akşama doğru ve akşam saatlerinde gözleri kızarıyor kucağımıza aldığımız veya memeye tuttuğum an uykuya geçiyor ama yatırınca yine açılıyor gözleri.. gündüz yarım saat dahi uyumuyor nedendir sizce ne yapmamı önerirsiniz