Kızlar 32 günlük bebeğim normalde mememe canavar gibi saldırırdı. Ama bu aralar ilk dogdugu günlerde ki gibi çekip bırakıyor yoruluyor sanki mama veriyorum sütüm az belki diye onu da anca 30 cc içiyor. Bu arada gaz sorunu vardı Biogaia kullanamaya basladık. O ağlamalı krizli günler bitti gazını filanda çıkarıyor acaba sebep ne olabilir? Havalar çok sıcak acaba ondan mı emerken zorluk çekiyor?