Melekannesi27 biranne14 dediginiz gibi eş desteği çok önemli ama malesef ki öyle olmadı eşimin böyle olacağı hiç aklıma gelmezdi çok soğudum andan ama çok şükür kızım iyi ki var bizi güzel günler bekliyor kızımla🌸 Buarada çok teşekkür ederim😊