Hanımlar oğlumun cildi hassas beyaz tenli doktor demişti. Pişik oluyor sadece poposunun ağzı afedersiniz. Sürekli krem sürmek zorunda kalıyorum her altını açtığımda. Sürmesem. İlerliyorr poposuna doğru. Her açtığımda sürmem mantıklı mı. Sudocrem sürüyorum ince bir tabaka halinde. Sürmezsende baya ilerliyor. Napcağımı şaştım. Her zaman sürersemde bağışıklık kazanır diye korkuyorum. Napmam lazım ki