Alpinannesi23 Eşim haftada 3 gün gidiyor işe kızlar. Virüs bitene kadar da böyle olacakmış fabrikada. Işsizlik ödeneğini iş yeri mi veriyor az önce haberlerde gördümde
Rengin Alpinannesi23 issizlik ödeneği hiç calismazsa yani is veren tarafından çıkarılırsa olur. Eşinizin ki yanlış bilmiyorsam kismi calisma ödeneği olur