Kubilhami Bebegimin bağırsaklarından sürekli ses geliyor guruldama gibi ve asırı gazlı. Bebegim iki aylık aynı problemı yasayan varmı ne yapmalıyım
Snd34 Kubilhami benim de öyle kakasını yaparken de sesli yapıyor hatta büyük gazlar çıkarıyor çare bulamadım ben de 😞
Gzdzeynep Kubilhami bizimki de öyleydi doktora her gidişimizde soruyorduk o da stateskopla dinleyip gelen seslerin normal olduğunu söylüyordu 4 ay civarı o sesler geçti bizim bebek kolikti bu arada
asltrk0 Kubilhami Aynı sıkıntı bizde yaşıyoruz . Anne sütü+mama ilerliyoruz . Karnından guruldamalar geliyor ve kakasını sesli yapıyor . Guruldamalar için havlu ısıtıp karnını koyuyorum onunla rahatlıyo ama oda geçici birşey kalıcı değil malesef..
Zeynebim61 Alerjik belirtileri ve probiyotik damla kullanmanız gerekiyor biz de 2 aylığiz doktorumuz bunları önerdi Alerjik hereeyi kesmeniz gerekiyor maalesef🙁
snil Benim de 2 aylık, sürekli gurul gurul 😔 Çok gazı var biogia kullanıyorum sancısı çok olmuyor şükür
Anazli602 Kubilhami eğer çocuk tuvaletini rahatlıkla yapabiliyorsa hal ve hareketleri normal ise neşesi yerinde ise neden problem olsun ki?
Aybars_43 Bizde de aynı sorunlar var. Bir de aşırı emdiği için çok kusuyo, boğulacak gibi. Taze anne olduğum için normal mi bilemiyorum, malum doktora da gidemiyoruz. Önceki gidişimizde doktor gaz için damla vermişti, şimdilik onu kullanıyorum.