Kivircigimmmm Oğlum sureklı sallanmak istiyor sunnybaybnın elektrıklı pilli besiiğini kullanan var mi çok yoruldum artık 6 ay oldu sallıyorum gece gündüz
Anastasia Kivircigimmmm beş aylık ikizlerim var bi uyku diye bir aparat var. Beşiğe bağlanıyor otomatik sallama bebek ağlayınca kendi tekrar sallamaya başlıyor. Keşke en başta alsaydık diyoruz. Aylarca mahvolduk çünkü
Alya282019 Kivircigimmmm evet güzel sallıyo dk ayarı var istersen de sürekli de çalışıyo müzik de çalıyor sallanma ayarı da var ben çok beğendim
Kivircigimmmm Alya282019 çok teşekkür ederım gerckten tatmin oldum hemen yarın alıcam bide sizin bebek kaç aylık ne kadar kuşlanabılırız acaba
Alya282019 Kivircigimmmm bebeğim şuan 5 Aylık doğduğundan beri kullanıyorum bi 9 ay götürür gibi rica ederim bide ben tutumlu anneden aldım baya uyguna geldi çok da temiz geldi sıfırları baya pahalı ordan da bakmanızı tavsiye ederim
tubikk44 Bende kullanıyorum memnunum 24 günlük kızım sallaması kademeli çok gerekmedikçe sallamıyorum şimdilik 1 seviyede kullanıyorum