fatmaydin Kızlar merhaba benim cildim normalde yağlı bir cilt ama doğumdan sonra çok kurumaya başladı. Sürekli kaşınıyo ve yara gibi kabuk bağlıyo yanaklarım kıpkırmızı oluyo ve yanıyo. Yaşayan var mı aynı şeyi
Bulutbey fatmaydin benimde aynısı olmuştu. Aşırı yağlı bir cildim varken bir anda kuru pul pul dökülen bir cildim oldu. YvesRoche dan dışı kırmızı bir serum almıştım. Bilmiyorum O mu işe yaradı yoksa zamanla mı geçti. Ve serumu iki günde bir banyo yaptıktan sonra kullandım. Şu an bitmek üzere cildim eski haline geri döndü.
Ebruli101 fatmaydin Aynen benimde öyle özellikle elmacık kemiklerinin üstü 🙄 her gece krem sürüyorum. Göz altlarimda ki hamilelikte oluşan kararmalar geçmedi 9 ay 10 gün oldu 🙃 koronadan hastaneye de giremiyorum 🙄 kantaron yağı iyi diye duydum aldım ama ne kadar kullanmak gerek bilmiyorum bı on gündür sürüyorum bı faydası olmadı 🙃
fatmaydin Ebruli101 bende bepantol sürüyorum suratıma çok yanıyo yanaklarım onu sürünce düzeliyor ama ellerim bi ara çok kötü oldu şuan biraz daha iyi
Ebruli101 fatmaydin sudocrem den de memnun kalan var ama bana iyi gelmedi 🙄 En iyisi bi cildiyeye gitmek ama şu durumda oda mümkün değil 🙃
Cansuu1 Ben çareyi bıoderma nın kremınde buldum sürdüğüm anda etkı edıyor ve dökülmeler yok oldu diyebılırm
Huzurkokulum Ben de de ayni sey oldu hatta bi ara yuzum kipkirmizi oldu gunes yanigi gibi gezdim 3 gun careyi bepanthol egzama icin olan kremde buldum 2 gunde gecti sonra kabuk oldu 1 hafta surdum duzeldi simdi arkonun kremini kullaniyorum toparladi cok sukur
Cansuu1 Ebruli101 hayır yakmıyor canm ben cok memnun kaldım nemli oluyor gun boyu ve yag hissi vermiyor yaglı kremleri sevmıyorm da