3.5 aylık bebeğim var sütüm en başından beri tazyikli geliyor ama bebeğim emebiliyordu çok fazla sıkıntı çıkarmıyordu. Şu 2 gündür emmemekte ısrar ediyor alıp alıp bırakıyor ağlıyor değişik sesler çıkarıyor rahatsızmış gibi sanki. Bacaklarını da çekiyor kendine emerken. Emmeyi bıraktığım gibi ıkınmayı da bırakıyor. Pamukçuğumuz yok yeni kullandık candipak sprey. Başka ne sebep olabilir fikri olan lütfen söylesin 😔