Kızlar eşimin yaklaşık 1 ay önce bebeği Beşikten alırken sinir sıkışması sebebi ile hastaneye kaldırdık belini İncitme mesi gerektiğini ağır hareket etmemesi gerektiğini söyledi doktor bir sürede hiçbir şey yoktu normale dönmüştü yaklaşık bir haftadır Sağ taraf kalçası ağrıyor Bengay merhem kullandığı halde yine tekrar ediyor bebeğim 3 aylık Oruç tutuyorum eşimi düşünmekten yoruldum artık nasıl geçecek bilmiyorum doktor bir şey demedi beyin cerrahi de gördü sadece sinir sıkışması dedi Ne yapabilirim Bana yardım edin lütfen nasıl geçecek bu ağrı bir işte yaptırmıyorum bebeği beşiğe bile koydurmuyorum 😪