Eger tek kalça çıkıksa ayak eşitsizligi ve bacak çizgilerinde anormallik oluyor ve bebek ayakllanırını yukarıya dogru kaldıramıyor birde bacak arasını açmaya çalısirsanız eger açmayıp aglarsa vardır ve iki kalça çıkıksa bacak boyu eşit oluyor birde omo tarafları bos oluyor 4.5 aylık olucak benim kızım da