Belissimo Kızlar kızım 3 ay 1 günlük. Sürekli yüzüstü yatmayı seviyor gündüz uykumuz tamamen yüz üstü. Hiç sırt üstü ya da yan yatmadı gündüz. Geceleri de 22:00 gibi uykuya geçiyor yüzüstü yatırıyorum 2 ye kdr uyuyor. Sonra artık kolları beli ağrımıştır diye yan yatırıyorum sürekli elleriyle kendşni uyandırıyor memesini düşürüyor sürekli uyanır gibi sesler gerinleşmeler... kalkıp yüzüstü çeviriyorum uyumaya devam ediyor.. yani günde ortalama 15 saat uyuyorsa bunun 10 saati yüzüstü. Acaba neden yan veya sırtüstü yatamıyor uyuyamıyor.. bu kadar yüzüstü yatmanın bi sakıncası olur mu acaba
melzo Belissimo aynı durum bizde de var sırtüstü asla yatmıyor altını değiştirirken bile yatırıyorum hemen mizmizlanmaya başlıyor hep yüzüstü uyuyor.
deletedmom1101 Belissimo gazı varsa belki karnının üstüne yatması rahatlatıyor olabilir bebeğinizi ya da yenidoğdugunda öyle yatırdıysanız artık alışkanlık olmuştur 😌
Belissimo Lolita sırtüstü uyuduğunu hiç görmedim ayağımda sallayarak uyuturuorum eğer uyuduysa hemen yüzüstü çeviriyorum çünkü biliyorum ki sallarken bile on dakka sonra uyanacak sırtüstü
Belissimo deletedmom1101 kundak sevemediği için annem hep yüzüstü yatırdı kendini elleriyle uyandırmasın diye. Acaba ondan mıdır bilemedim ama kolu beli ağrır düşüncesi var hep
deletedmom1101 Belissimo bebeklerin kemikleri 1 yaşına kadar kıkırdak yapıda olduğu için merak etmeyin bir sorun olmaz 😌 sadece gece dikkat edin yeter ben oğlumu hep sırt üstü yatırdım mesela pozisyonunu değiştirdiğim an uyanır alışkanlık ediniyor Bebekler 😌