zeynepalp Prenss_Annesi eğer korunmadıysan hamile de olabilirsin ☺️ Benim 9 haftalık bebeğim kalbi durdu kürtaj oldum. 40 gün sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim şimdi 8 aylık elhamdulillah 🙏
zeynepalp 40 güne kadar adet olmamak normal bu arada canım. 40 günden sonra doktora başvur hamilelik yoksa adet söktürücü veriyorlar.
Nesliiebrar Canım ben 18aralikta düşük oldu daha sonra kürtaja aldılar parça kaldığı icin boş gebelikti 18 araliktaa düşük oldu 17 ocakta adet oldum Allah’a şükür tabi bünye den bünye ye değişebilir cnm 😘
Deletedmom276 Prenss_Annesi 40 gün geçmesi gerekiyor en az. İkinci gebeliğimde kalbi durması sonucu kürtaj olduğumda 40-45 gün sonra ilk reglimi olmuştum.
ekmek-arasi Benimde dusugum oldu 15 gun hasta oldum sonra ki 15 gun adetim oldu bunyeden bunyeye degisir korkma iliski yasarsanda bu siralar hamile bile kalabilirsin ben ole olmistim simdi 2 ay 20 gunluk kizim var mucizem yani 😅🤣
asyaninannesi_01 ekmek-arasi bende 15 gün önce oldum da ama bebeğim tıbbi düşük ile alındı bebeği düşürdüm ama eşi gelmediği için kürtaj oldum 15 gün geçti doktor 2 hafta sonra ilişki olabilir dedi ama sizce daha beklemem mi lazım yaşamış biri olarak bilgi verirmisiniz
ekmek-arasi asyaninannesi_01 cok gecmis olsun basin sagolsun oncelikle ben 1 ay beklemistim ne kadarda dogum yapamasakda rahim kendini toparlama sureci var ilk adetini olunca iliskine basla derim cunki kanallarin acik oldugu icin doktorun 2 hafta bekle demis beklemeni oneririm👍 saglikla kal ins saglikli oldugunda tekrar hamile kalip bi bebegin olur 😊