0503 yarar guzel anne❤️sen dedğim gıbı sabah akşam iç.bıde kayısı kompostosu yapıyorm ben bıttıkce.sık sık da sağ.2,3saatte bir.ve pıskolojın düşük olmasın asla.aman sütüm kesilir,sütüm az deme.benim sütüm de cok azdı hep pıskoljımı yuksek tuttum.ooo baya gelıo maşallah dıye dıye mutlu ettm kendımı.halbukı ıkı gogsumden toplam 30 cc bıle zorla cıkıodu sen dusun ne kadar az.🙈pıskolojıde cok onemlı canısı.mıllet az da dese sutune sen takma kafana.takıntı yapma.uzulmeki sütünde bol bol olsun.geçen de de biri post açmıştı.ananaslı maltana ülkerin içeceği varmış.ondan ıcıomus.sütü baya çoğalmış.ama ıcnde alkol varmı yokmu tam guvenemedım ben.buyuk ıhtımal yok.ama herkes kopuruyor ıckı gıbı felan demıs.yani içim rahat etmez ıcemem ben.sen ıstersen yinede bi araştır.herkes alkolsuz ıckı dıye yorumlamış.alkole benzer bır urun de koymuş olabılırler ıcne.bılmıyrm yanı bılgm yok sen araştır bı.belkı ısıne yarar.❤️