yellowmom8 Bebeğim bazen gece uyaniyo emmek için bende yanıma alıyorum kafasını kolumun üzerine koyup yatarak emziriyorum bazen böyle uyuyoruz eşimde boynu ağrır diyip duruyor benim gibi yapan varmı acaba boynuna bı zararı olurmu doktoruma sorucam sürekli unutuyorum
Aslhn266 yellowmom8 bende surekli kolumun uzerinde yatarak emziriyorum bir iki defa uyumuslugumuzda oldu suan 8 aylik
Merveyavuz yellowmom8 Ben öyle emzirmeye başlıyorum uykuya geçmeye başladığı an yavaşça kolumu altından çekiyorum canım ağrı yaparmı bilmiyorum ama yinede belki rahatsız olabilir 😊
Elizan28 yellowmom8 benim kısımda emerek uyuyor ama ben kolumu falan koymuyorum yani yatiyo kizim zaten uykusu geldi zaman kendini bırakıyor bende yavasca cekiyorum memeyi agizindan direk uyuyo oyle uyumuslumuz bile var😊
umay1520 yellowmom8 2 yaşına kadar yastık bile önerilmiyor canım. Kolun boynuna sert gelebilir. Yatağa yan yana uzanmayı deneyin isterseniz.
yellowmom8 [bilinmeyen] ben uyuduğum gibi uyanıyorum canım hiç sağa sola donmuyorum oyuzden alıyorum yanima
asaf19 yellowmom8 yatarak emzirmiyorum ama çok fazla huysuz olduğunda kolumun üzerinde uyutuyorum gece birlikte uyuyoruz hatta inş Bi sorun olmaz çok dikkat etmek lazım cnm
Elifsu yellowmom8 önce bende öyle uyuyordum benimde aklıma geldi boynu ağrır mı acaba diye çünkü bizim bile ağrır o şekilde. Artık kolumun üzerine yatırmıyorum.
Neco01 yellowmom8 25 günlükken başladık 3 ay 11 günlük hala öyle yatıyoruz benim eşimde her gece aynı şeyi söylüyor doktora sordum sorun yok dedi ama benimde içim hiç rahat değil fakat başka çarem yok yatırdığım an uyanıyor.
umay1520 yellowmom8 alışınca sorun olmaz inşaallah olmadı küçük bir bezle tümsek yaparsınız başının altına ☺️