Şuan daha 1 Aylık oldu bebeğim. Özel hastanedeki doktorumuz 3. Ayda Rota virüsü aşısı var yaptırıp yaptormayacağınza karar verin dedi. Bende önüme gelene soruyorum bilgi almak için. Bugun sağlık ocagında 1. Ay aşısı yapıldı ve gitmişken Rota aşısı hakkındaki düşüncelerini sordum hem doktor hem hemşire gerekli olmadığını çok ihityac olsa aşı takvimine ekleneceğini söylediler kafam karıştı. Amerika da bir takim yan etkilerinden dolayı aşı takviminden de çıkarılmış diye duydum.